23 april

Blev inget jobb för mig i morse, magen krånglade så valde att stanna hemma. Hoppas man får någon dag till denna månad så är man iallafall uppe i 75%. Men blir en ok lön i maj ändå. Får ju tillbaka på skatten innan midsommar med.
Så idag har varit en mycket lugn dag, cyklade iväg och handlade nu ikväll. Städat lite under dagen... Precis ätit lite kvällsmat beståendes av american pancakes och jordgubbar.
Köpte frukt och grönt på torget igår efter jobbet. Är verkligen mycket billigare så ska fortsätta handla det där! Halva priset blir det och fräscht är allt också. Tog mig även en joggingrunda igår kväll uppe på galgberget. Var på väg att strunta i det men nä kom iväg och så skönt det var!=)

Är tre stycken som fyller år idag som jag vill ägna en liten tanke till här på min blogg;) Min kära mormor och blir 75år, älskade carro som blir 25år och Jannes syster Maria som blir 37år! Hipp hipp hurra för alla tre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0