Då börjar påsken lida mot sitt slut!

Röd dag imorgon också bara. Å då ska jag jobba några timmar på gruppbostaden. Inte fel=)
Detta åt jag till frukost idag;
Smoothie och rostat bröd med brieost och fikonmarmelad. Super gott! Köpte det till sconesen i fredags och blev en del över! Det bästa är också att marmeladen är utan tillsatt socker;) (st dalfour royal fikon)

Just nu har jag lunchen på spisen, blir en ärtig potatissallad med sojakorv till. Mannen min ligger och snarkar så gott här intill, haft sista jobbenatten nu för ett par dagar! Ska ut och gå en sväng med Linda runt 15, hoppas det slutat regna då, för nu öser det ner:( Ska sticka iväg en snabbis senare idag också till MAXI och köpa bingolotter för kvällens spelande! Hoppas vi vinner=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0