Dagarna går i rasande fart

och nu är det helg igen! Gick bra på jobbet idag med, flöt på bra men var fullt upp så vi hann inte med någon fm fika. Men det fick gå ändå. Smet ifrån och tog en macka vid 11, blodsockret var på noll så var ett måste men sen jobbade man vidare. Jobbade med två killar idag och en ssk student. Vi hade kul. Lättsamt gäng. Tog venprov galant idag, och fick beröm av en patient som jag lindat benen på. Han skulle utnämna mig till "1:a lindare" haha. Roliga människor. Sånt blir man glad över.
När jag kom hem efter 16, åt jag lite mellis, sen cyklade jag upp till galgberget och sprang 5km tillsammans med Malin. Så duktiga!! Å speciellt Malin som tog sig igenom rundan för första gången. Bra kämpat. Nu närmar sig ju vårruset med stormsteg; 4maj är det dags! Nu ikväll har jag och janne faktiskt unnat oss varsin pizza från ett rätt nyöppnat ställe i stan; Nobels pizzeria. Riktigt goda, knapriga pizzor som inte alls känns flottiga. De beställde därifrån på jobbet förra helgen när jag jobbade men jag hade mat med mig då. Resten utav kvällen nu får bestå utan tv tittande. Blir nog en ganska så tidig kväll för mig idag känner jag, rätt trött. Blir skön sovmorgon i morgon, börjar inte förän kl 14.=)
Lite bilder från gårdagens sushi middag med Linda bjussar jag också på;)
Fick ett gott grönt te med mig hem av Lindis<3 Goji och havtorn.

Trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0