Dagens middag

Bulgur sallad med tonfisk paprika express från abba. Mycket gott!
Och ett mellanmåls tips! Blev så sugen på musli, men vi har ingen hemma förtillfället. Så jag kom att tänka på "mulle godis" som vi gjorde när vi var små, var med i en grupp som hette skogsmulle och där gjorde man det. Det görs på sirap, smör och havregryn som man steker tills de blir lite krispiga. Men istället nu så tog jag lite smör, havregryn, honung och kanel. Mmmm så gott det blev! Janne var lite skeptisk först som vanligt men han gillade det också. Gjorde varsin smoothie på vanilj soyghurt och bär och toppade med min hemmagjorda musli! Enkelt och gott!

Kommentarer
Postat av: heidi

Mmm, lät ju hur gott som helst..Nåt för oss tror jag! tack för tipset!

2010-04-27 @ 14:11:39
URL: http://heidierving.blogg.se/
Postat av: Molly

vad god middag och efterrätt du gjorde. abbas tonfisk xpress är så god tycker jag. har du testat den med vinägrett? :)



du får ha en bra fortsättning på kvällen. hoppas att du gillar granolan :)

kram molly

2010-04-27 @ 20:32:49
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0