En bra start på dagen

Är nyss hemkommen från en joggingtur med Linda. Ingen av oss var i form idag men vi tog oss igenom hela rundan och det är vi glada för nu=) Blir ingen mer träning för mig denna veckan, imorgon fm åker vi som sagt ner till skåne och stannar tills söndag. Mycket kul framför oss!
Nä om jag skulle ta och slänga in min burgare i ugnen så man får någon lunch, och ta mig en dusch. Snart ska jag ju till jobbet med! Spännande att se om jag får fler tider nu på gruppboendet eller hur det blir. Hon jag gick för hela mars är tydligen dålig igen....
Ha en bra dag! KRAM EMMA

Kommentarer
Postat av: jessica [ myckelite om litemycke ]

duktig du är som joggar och står i :D:D

2010-04-29 @ 09:53:12
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: heidi

Ja,man ångrar ju aldrig att man ändå tog den där rundan trots att det kändes jobbigt i början! Bra kämpat! Ha en härlig helg nu! KRAAM!

2010-04-30 @ 08:09:13
URL: http://heidierving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0