I gotta work work

Kom hem för ett tag sen från min trauma unit. Fullt ös som vanligt. Blev övertid idag då vi försökte sätta kateter på en som var vääääldigt svår. Blev tillfrågad om jag kunde ta ett dags pass i morgon med, och hagalen som man är efter pengar tackade man ju ja. Hehe, men ja ska vara ledig någon dag i helgen hade jag tänkt, kan inte vara för arbetsnarkoman lik. Skönt att vara ledig lite med=) Tog föresten id foto idag på jobb... oh my god som man kan se ut! Såg ut som en fånge och på köpet hade jag randig tröja på mig också!
Nu ska jag slänga upp fötterna på soffan, dricka en kopp te och äta en macka sen får jag hoppa i bingen och hoppas på att john blund kommer hyfsat fort i natt....
Natti!

Kommentarer
Postat av: heidi

HAHAHAHHHA, kanelbulle! Känner mig plötsligt inte så sugen på bullar längre,hehe...Låter som att ni har fullt upp därborta på Trauma unit!Du blir väl alltid bra på kort Emma! Kram!

2010-04-22 @ 07:45:46
URL: http://[email protected]
Postat av: Emma

Hahaha när förstår det!! Är fullt upp varje dag... idag sprang man benen av sig och fick knappt lunch. Men men så är det. Blir verkligen inte alltid bra på kort, och detta var mardrömslikt men är ju så man ser ut:P

2010-04-22 @ 16:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0