Jobb och grillning!

Började som jag nämnt innan kl 6.45 idag och jobbade till kl 15. Hade fullt upp hela dagen! En som gick bort, ett MIG larm, katetersättning, bladderscanning m.m. Men tiden rann iväg. Känner att jag klarar mer och mer och lär mig mer för varje gång jag är där, så är lite kul=) Men jobbigt samtidigt såklart, är ett rätt krävande jobb men vilket jobb är inte det?!
När jag kom hem stack jag och janne till Maxi och handlade hem grillkol och lite gott att grilla. Startade grillen direkt och dukade upp med grillspett, kotlett, potatisallad, vin och öl. Mumma säger jag bara. Inte fel! Tog resterna av mitt mörka choklad till efterätt!
Nu är vi inne igen, blev lite kyligt nu. Ska hoppa i duschen snart, sen blir det mys framför tv:n. Är ballar av stål ikväll.
Trevlig kväll! KRAM



Som ni ser njöt Zorro också i fulla drag<3

Kommentarer
Postat av: ägget

såg mysigt ut på er grill terasse:)

2010-04-12 @ 20:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0