Klädfrossa från H&M

Hämtade ut ett paket i torsdags kväll som kom i från H&M. Var varor som inte kom med i förra leveransen. Var jannes linne byxor och en skjorta som jag beställt till honom som han passade bra i=)
Var även några kläder som jag beställt, vissa hade jag glömt av helt! Var en hel del kläder som vanligt när jag blir hagalen, men valde att behålla träningsbyxorna som jag verkligen behöver och en blus, en topp och en svart bikini som är slut på hemsidan nu så kan ej lägga ut bild. Nu får det räcka för ett tag!
Vi la oss redan 22.30 igår och somnade någongång därefter. Sov till 11 idag, så himla skönt, behövde nog det för är helt utvilad nu. Åt frukost innan, och nu ska jag snart ta mig en kopp te och lite mörk choklad till. Måste inom macken sen och pumpa min cykel innan jag ska cykla till jobbet. Skönt ändå att vädret är lite trist nu när man ska jobba;) för min del alltså.
Ha en trevlig lördag people! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0