Långfredagen lider mot sitt slut

Då har Anna begett sig hemåt igen, hon börjar jobba 8 imorgon bitti. Men var trevligt med besök. Åt som sagt scones, godis och frukt och hade en hel del att prata om! Kollade på solsidan b.la på tv. Så roligt det är! Sjuk humor! Anna ska föresten göra mig sällskap 4maj på vårruset! Kul med sällskap=)

I bland har jag svårt att förstå hur man som person kan acceptera att bli illa behandlad i ett förhållande! Visst, jag förstår att man kanske har starka känslor för den personen, men hur långt ska det gå innan man "vaknar" upp och inser att "nu räcker det"? Man kan inte blanda sig i för mycket heller, är ju alltid personens egna beslut men man känner sig hjälplös samtidigt om man bara tittar på när det är ens vän som mår dåligt av det.... Det finns så många bra killar/män där ute i världen! Och alla är verkligen inte upptagna! Jag har många bra exempel på bra pojkvänner i min vänskapskrets. (självklart hamnar min janne högst upp!<3). Jag hoppas verkligen att detta löser sig till det bästa.... Use your girl power my friend. Du förtjänar bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0