Ledighet är skönt

Ibland behöver man det och nu har jag varit ledig ett par dagar! Cyklade till gymmet i fm, tränade styrka sen solade jag lite efteråt. Skönt. När jag ätit lunch hemma, duschat osv begav jag mig in till stan för att köpa lite presenter och lite till mig själv;) Köpte ett par linne byxor som jag velat ha länge, men leveransen från nätet hade skjutits fram och eftersom jag fick 50kr rabatt valde jag att köpa de i butik istället. Sen blev det en ny deodorant på the bodyshop. De hade ett erbjudande att man fick köpa valfritt bodybutter för halva priset om man köpte deras nya deo så det slog jag till på. Behövde båda delar. Sen blev det lite presenter som jag inte skriver om här ännu och loppmedel till kisen. Vi misstänker att han fått loppor! Vaknade upp med massa bett häromdagen.... Inte kul!

Linda mötte upp mig i stan vid 17, handlade lite mat på Hemköp och cyklade hem till henne och åt gott. Blev toast med ost och tomat och till efterätt smälte vi mörk choklad och doppade jordgubbar i. Lite fondue en tisdagskväll;) Gott var det!
Nä om man skulle ta och slänga sig i bingen, ska upp vid 8.30 imorgon, tänkte försöka springa en tur innan jobbet som börjar kl 13.
Natti natti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0