Monday it is

Då var helgen slut ännu en gång! Jag jobbade ju största delen av den så kändes inte riktigt som helg ändå.
Om en stund ska jag cykla iväg till gymmet och köra lite styrka + kondition, sen är det jobb kl 15-10 i morgon bitti. Har natten på gruppboendet alltså. Sen har jag inte mer jobb ännu vad jag vet, ska kolla idag om där finns nått mer till helgen eller så, annars får man sitta lugnt och vänta på att bli inringd;)
Längtar tills vi ska ner till Skåne land om ca 2,5 veckor. Ska först ner till Malmö där min fina vän Molly ska fixa mitt hår. Löshåret ska av, ska bli fint blond igen och ska få en "hårförtjockning" istället. Sen ska vi förmodligen gå ut och äta i stan alla fyra=) Sen får vi se vad annat kul den helgen bjuder på!=) Synd man inte kan träffa alla när man är nere! Har så många fina vänner där nere och runt om i sverige som lyssnar, förstår och ger bra råd och feedback så fort det är nått. Ni är guld värda allihop!
Blir förmodligen en tur ner till Höör i helgen också en snabbis för att röjja upp på pappas vind inför hans flytt. Han måste flytta innan maj nu tydligen. Mäklaren verkade inte vilja sälja huset och fastighetsbolaget verkar ha blivit sura för det, hon hade sagt till dem hur j*kligt skick huset är i men det kan de tydligen inte ta, när de skitit i underhåll på huset i 20år!! Och pappa har betalt den dyraste hyran för inget... sjukt. Skönt för honom att komma därifrån innan huset rasar ihop.... Kommer dock kännas lite trist på ett sätt, är ju ändå det huset som man bott i större delen av sitt liv.
Nä nu ska jag börja göra mig i ordning för SATS.
Ha en bra dag mina vänner! KRAMAR I MASSOR





Kommentarer
Postat av: Terese

Hör av dig när du är nere! :D KRAM!

2010-04-12 @ 11:03:53
URL: http://mirakletiminmage.blogg.se/
Postat av: Anonym

I will;)

2010-04-13 @ 08:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0