Nya skor + headset

Var på macken nyss och hämtade ut två paket som kommit; mina nya joggingskor som jag hittade för endast 499kr på Ellos och ett nytt headset till mobilen som kommer underlätta enormt när jag är ute och joggar! Det jag har är värdelöst, trillar av hela tiden!! Vi kämpade på bra idag på galgberget alla tre, sprang 2,5min snabbare än sist! Det tycker jag är bra. Vi har ju en bra coach också, Joel! Han som tar tiden hehe. Skönt att vara lite ledig i påsk, trist bara att janne jobbar hela men men blir goa pengar! I morgon ska jag träna styrka under dagen, sen vet jag inte vad mer som händer... på lördag blir det till att jogga 5km igen, sen ska vi på påskmiddag hos Linda&Joel på kvällen och på söndag har jag ännu inget planerat heller. Blir väl en promenad eller så=) Fick jobb på landfästet på måndag så det är ju bra. Blev inget förlängt vik då hon som var sjukskriven kommer tillbaka nästa vecka. Men får bara hoppas på att det blir en del jobb iallafall, både där och på sjukhuset!

Nu ska jag dricka en kopp kvällsro te och spana lite på tv:n. Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0