Promenad vid stranden

Skulle egentligen sprungit på galgberget idag men hade ont i magen när jag vaknat pga den "månadsvisa händelsen" så blev en promenad med habib på östra stranden i stället. Stannade även till på Ica Maxi på dit vägen för att spela på hästar. Ingen vinst denna gången heller...men kanske nästa?!
Idag annars har jag/vi bara tagit det lugnt. Janne ska jobba i natt och jag ska jobba ett dagspass på sjukhuset i morgon vilket innebär att jag måste gå upp kl 05.00(!). Om vädret är fint i morgon eftermiddag ska vi passa på att grilla lite här hemma. Gott. Kanske slinker ner ett glas rödvin då också om jag känner mig sugen=) Älskar att det börjar bli varmare ute nu. Längtar såå till sommaren även om jag ska jobba hela! Lite kul får man ha mellan arbetspassen ju. Sol, bad, små utflykter osv.


Dagens middag;
Hyrde föresten film igår med när jag slutat jobba. Det blev bröllopsfotografen, kul och bra film=)

Kommentarer
Postat av: heidi

Längtar oxå till sommaren då man kan sitta ute o grilla på kvällarna, bada, sitta på nån mysigg uteservering osv! Inte länge kvar nu!

Vi vann inget heller på hästar,menn nästa gång då..!

Kram

2010-04-11 @ 07:51:02
URL: http://heidierving.blogg.se/
Postat av: ägget

härligt att solen är här!!Hoppas du haft en fin helg:) vi ska gå promenix o grilla vid havet idag!!kram

2010-04-11 @ 11:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0