Sunny sunday!

Jaha vad har man hittat på en söndag som denna? Stack upp till galgberget efter en sen frukost och sprang 5km. Riktigt varmt och skönt var det ute! Och en massa pensionärer som gick tipsrunda. Senare idag pratade jag med kära madde som ringde. Längtar tills vi ska ses i sommar<3 Jag och janne ska till Linköping en helg och hälsa på henne och Jan. Ska bli sååååå kul! Hyrde film gjorde vi sen här hemma, precis kollat klart på den; Wallander - arvet. Den var bra precis som Wallander brukar vara. Just nu längtar jag tills på tisdag då vi får lön;) Får se om jag blir ledig imorgon och på tisdag eller vad som händer. På onsdag ska jag iallafall jobba kl 13 på landfästet och sova natten där, sen när jag slutat på morgonen ska jag och janne ta tåget ner till Malmö. Där ska vi först gå lite på stan sen till Mollans salong och fixa mitt hår sen gå ut och äta med henne och Marcus. Blir en liten weekend nere i skåneland i helgen, me like a lot=)

Från det ena till det andra, hörde för några dagar sedan om prinsessan Madeleines pojkvän Jonas otrohet. Läste sen idag att de valt att bryta förlovningen. Helt rätt beslut tycker jag, vad ska hon med en sån till? Att han vågar bete sig så.... tycker synd om Madeleine faktiskt... han hade tydligen varit otrogen en gång förut också... Röt ägg!



Har föresten börjat med ett litet projekt nu, som ska vara i 8 veckor. Hoppas det ger bra resultat, skriver om det när tiden är ute! Tills dess får ni förbli nyfikna. ;)



Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0