A free day!

Skönt. Efter denna tuffa helg på jobbet är jag faktiskt värd två dagars ledigt nu=) Sov till 11 idag sååå skönt. Ska äta lite sen frukost nu snart beståendes av kokt ägg, rostad macka och yoghurt med müsli. Sen ska jag ta mig in till stan och banken. Måste fixa en ny internet dosa så jag kommer in på min bank sida. Den jag har är helt död:S å hittade tågbiljetter till sthlm i september som vi vill ha. Billigare än flyg för en gångsskull. Hoppas de finns kvar sen...

Ska inom sats på vägen hem och köra lite styrka + kondtion och kanske sola lite efteråt. Sen har dagen inte så mycket mer att erbjuda för mig! Funderar på att tvätta ikväll, kan behövas!

Ha en bra dag! Här regnar det som vanligt när man är ledig...

KRAM

Grattis till Nina fina som blir 25år idag=D Hurra Hurra Hurra!



Kommentarer
Postat av: Anonym

när ska jag komma upp? kan efter den 27 när jag fått mina pengar. vill så gärna på den dära ansiktsbehandlingen =) på tal om pippi som du skrev i förra inlägget så drömmde jag att det inte hette pippi på rymmen utan "pippi på smällen" HAHA ha de fint o jobba på..i do... Pöss

2010-08-16 @ 17:10:01
URL: http://laiiner.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej..45 min? vet ente hur lång tid det krävs för att få bort alla pormaskar ordentligt haha.. så delar vi på den summan då eller? ja men 31 kanske jag kan, har inget jobb uppbokat än ia.f.. 28,29 är ni välkommna o hälsa på om jag e hemma den helgen, men någon gång är jag säkert . KRAM

2010-08-16 @ 22:22:00
URL: http://laiiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0