Besök och utflykt

Igår kom (som jag skrivit om) pappa hit på besök. Vi tog vår lilla pärla in till stan och avnjöt en mycket delikat middag på Fridolfs. Dock var det inga stora portioner. Men för mig var det lagom=) Körde hem sen, drack lite Bailey's och janne och pappa öl. Jag somnade ifrån dem vid halv ett, de la sig en timme senare. Vaknade idag efter 10, gick upp och bakade scones till frukost och kokte ägg. Mums! Vi satte oss ute sen och åt. Strålande sol! Så vi bestämde när pappa åkt hem igen att packa picknick korgen med sushi och dra till Båstad. Dock blev det grått och mulet såklart när vi kom fram men blev en liten utflykt iallafall. Kollade vid Hovs Hallar också och sen tog vi en god fika på ett café i stan som heter Knut Jöns! (haha). Åt en jätte god tårtbit som smakade som vaniljhjärta, samma konsistens med. Janne tog ett wienerbröd. När vi sen kom hem bytte vi om och styrde färden mot Östra stranden och gick en sväng i duggregnet. Skönt att ha gjort något annat under dagen än vardagsysslor=)

Imorgon ska jag jobba igen och över helgen. Räknar neråt nu!


Kommentarer
Postat av: heidi

Låter som en kanondag! Är nyfiken på Knut Jöns,låter som ett intressant ställe! ;-D

2010-08-13 @ 13:10:31
URL: http://heidierving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0