Då var julhelgen över

å nästa helg är nyår=)

Jobbat ikväll. Väldigt lugnt på hela avd så det var skönt.

Igår var vi en tur på Väla och Ikea. Väla var katastrof! Folk i rea tider bara trängs, armbågas och det var köer i hela butiker. Så vi begav oss in till Ikea istället efter ett tag. Där shoppade vi desto mer. Blev en ny säng faktiskt! Som vi verkligen behövt lääänge då janne kännt fjädrarna i ryggen ett tag. Katastrof. Köpte även lite lampor, skomatta, toalettlock, gardinstång och gardiner till sovrummet.




Nu ska jag krypa ner i vår sköna nya säng som kom idag hemkörd. Tur man har en händig man som kan sätta ihop allt möjligt;) Ledig imorgon men har en del att göra. Dels ska vi storhandla, köra till tippen, jag ska in till stan och bl.a lämna tillbaka mina vinterstövlar som gick sönder ikväll...(suck) sen ska jag försöka simma OM jag hinner och orkar. Annars får jag helt enkelt ta tag i simmningen i januari igen. På torsdag när jag slutat jobba kommer Hanna, Björn och Thilde hit och ska fira nyår med oss! Ska bli kul=)

Tjingeling så länge!

Kommentarer
Postat av: Jonna

HÄRLIGT

2010-12-29 @ 10:53:41
Postat av: Jonna

Blev lite fel :-) Härligt med ny säng skulle det stå!!

2010-12-29 @ 10:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0