Lite klagan!

Det får man väl?

Har inte mått så bra på sistone, ont i svank, ljumskar (som visserligen varit problem för mig sen innan men blivit värre igen pga att jag blivit tyngre och jobbet på sjukhuset.) Sen i tisdags kväll fick jag feber som tack o lov har lagt sig nu så nu mår jag bättre. Tur det när vi får fint besök ikväll=) Har även mått illa ett tag nu men tror det beror på järntabletterna jag äter. Är tydligen en biverkan. + Att jag igår fick näsblod pga min graviditetstäppa jag dras med. Så ja ibland känner man sig inte på topp men det blir nog bättre;) Tror även mina besvär med ryggen och det kommer bli bättre nu när vi har en ny säng. Man ligger mycket bättre i den. Och sen har jag beställt ett par sandaler till jobbet från ecco. Spelar ju även stor roll vad man har för skor att gå i på så hårda golv. Har även blivit rekomenderad att köpa stödstrumpor så det ska också göras snart.

Annars rullar livet på. Pratade med Sara här om dagen. Hon berättade om hur hennes förlossning varit när de fick Ellen för ca 4 veckor sedan och lite sånt. Haha hon är så rolig när hon ska berätta. Måste ses snart=) Jag och bebis i magen mår bra. Inga sparkar än men det kommer!!! Har säkert inte fattat bara att det är den lilla/e som kickat ännu. +8kg nu. Så växer gör vi. Ny kontroll hos barnmorskan den 3 januari. Ska mäta magen då.

Hoppas det är bra mer er andra där ute! Och att ni får ett härligt gott nytt år!!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Jonna

Synd att du inte mår helt tipp topp emma! Kanske du kan trappa ner lite på jobbandet snart? Och ta det mer lungt. Inte länge kvar nu, månaderna går fort framåt!

2011-01-02 @ 20:17:50
Postat av: Anonym

Jo ska söka till försäkringskassan men då jag är timmis är det inte säkert jag är berättigad. Vi får se, ska börja kolla upp i veckan. Hoppas allt är bra med dig. KRAM

2011-01-03 @ 21:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0