Det är dags för fredagsmys

Var sååå trött idag när jag kom hem runt 16. Har gått bra på jobb, men var en hel del att göra. Har fått jobb på sjukan mån-tis med. Då ska jag jobba helt själv! Hjälp! Hoppas det blir lugnt de dagarna... Men kul att jobbet börjat komma igång lite. Har några pass på landfästet med denna månad. Kul. Ikväll då så blir det jag och Zorro borro som får ha lite mys. Janne jobbar natt, går av först på söndag så blir en helg all by myself! Men det ska väl gå bra;) ska träna i morgon tänkte jag, kanske spinning på fm om jag orkar gå upp, annars får det bli i gymmet senare. Sen på söndag är det ju alla hjärtans dag. Så blir lite mys med janne boy på em/kväll när han har vaknat till liv=) Nu fortsätter let's dance så ska väl kolla vidare på det. Trevlig helg på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0