En lördag i februari 2010

Ja... idag hade jag planerat sushi kväll med sis, men tyvärr blir det inte så. De ringde från Landfästet i morse om jobb från kl 13.30 idag till kl 17 imorgon. Har alltså natten där också. Är för mycket timmar att säga nej till tyvärr... har inte jobbat något sen jag slutade skolan förutom två dagar inskolning på sjukhuset. Jobb måste ju komma först när det är så torftigt på fronten. Även om det känns trist just idag...
Skulle egentligen gått en promenad med Lindis på galgberget i fm med, men har sovit jätte dåligt i natt pga värsta m*ens värken!! Å hittade ingen ipren någonstans här hemma och panodil hjälpte inte. Så fick tillsist ta till tramadol som jag fick utskrivet när jag låg inne för cystan. Har väl hjälpt bättre, men inget slår ipren. Finns på jobbet så ska låna några där så jag överlever dagen och natten. =)


Ha en trevlig lördag alla! Vi hörs & ses! KRAM

Kommentarer
Postat av: heidi

tack det samma! Vi ses snart! Hoppas jobb helgen blir lugn! KRAAM!

2010-02-06 @ 19:53:22
URL: http://heidierving.blogg.se/
Postat av: ägget

ja hoppas natten blev lugn:) Ha en fin söndag:) KRAM!!

2010-02-07 @ 10:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0