Jobbehelg och strömavbrott

Jahapp, då blev det som sagt jobb i helgen. Skönt att komma iväg och tjäna lite pengar. Blev många timmar på en smäll också. I lördags när jag kom dit gick vi till Rejmes och tittade på Mariette som uppträdde efter önskemål av de boende. Hon fick en splitter ny röd bil där det var en svart bild på henne och så stod det Mary Jet. Vissa har det bra haha. Var nära på att träffa henne in person igår innan jag slutade, men tur att det inte blev så hade bara gjort bort mig haha. Annars har jobbet gått bra, lite trubbel i lördags natt bara men det är tydligen vanligt....
Igår kväll när jag och janne var ute på en liten kvälls promenad släktes vår halva av stan ner. Strömavbrott! Alla lägenheter där vi gick och all gatubelysning bara slocknade. Läskigt! Så när vi kom hem fick vi tända ljus i hela lägenheten! Strömavbrottet varade i ca 1h. När strömmen kom tillbaka kokade vi ihop lite varm oboy! Mums! Det var den kvällen/natten det.
Nu har vi precis ätit lunch och jag ska iväg till gymmet och möta upp sis vid 14. Ska träna lite styrka + kondition. Men innan dess måste jag inom hemköp och köpa frimärken så jag kan posta iväg ett viktigt brev....


Have a nice day!





Fattar mig inte på denna datorn...sen vi fick tillbaka den från lagningen kan jag inte skriva min blogg som jag vill...ibland lyckas jag få mellanrum och dela upp texten i stycken men oftast inte vilken man ser i detta inlägg....så sjukt irriterande! Å markören bara hoppar över hela sidan när man skriver så man får börja om flera gånger.....*irriterande* Någon som vet vad detta beror på?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0