Slappe lördag

Men har hunnit med att träna lite i dag efter lunch tid. Körde 30min på crosstrainern på gymmet och lite magövningar efter. Kände mig nöjd! När älsklingen vaknat begav vi oss till MAXI (tråkigt värre) för att handla lite nödvändigheter. Bröd, smör, frukt och grönt är det som går åt mest i detta hushåll och tyvärr det som är dyrast!! Köpte en bit mörk choklad också, vilket jag egentligen inte hade tänkt då det blivit alldeles för mycket av det goda i veckan med två fikor, och igår (bokstavligt talat) tryckte jag i mig 150g mörk choklad med marsipan från marabou premium. Sååå gott! Å imorgon blir det även kladdkaka för mig och habib då det är alla hjärtans dag! Shit ja ni hör, jag kommer rulla fram till sommaren. Är det inte meningen att det ska vara tvärt om?! Får nog ta och skärpa till mig lite då jag och Heidi ska försöka oss på tjejmilen i slutet av sommaren. Så fort snön smält bort får man ut och öva upp sig tror jag.... Ja, då är det jag och kisekatten som är hemma ikväll.. ska se om det går något bra på tv, OS är inget för mig! Kollade på melodifestivalen innan, tyckte det var rätt låtar som gick till final faktiskt, men gillade de norrländska gubbarnas låt också! Härlig. Men nu är det dags att skölja bort lera från fejjan. Ha det gott! Cheers!

Kommentarer
Postat av: ägget

När är tjej milen?vart går den?kanskje jag hänger på;)

2010-02-14 @ 10:40:09
Postat av: Emma

Den går i sthlm 5 september! Det är bara att hänga på om man vill;)

2010-02-14 @ 11:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0