Tänk om man fått en resa

gratis:D då hade jag mått!!! Hehe vem hade inte det? Följer både Nina&Martin och Jonna&Oskar på resedagboken. Nina&Martin är i Thailand och Jonna&Oskar reser jorden runt på 2 månader.... Inte lite avis nädå:P Men vi ska försöka ut och resa lite till hösten... får börja spara så fort det går!

Annars idag... snön ligger kvar stadigt men solen skiner och det ser inte ut att blåsa. (har inte varit ute något ännu). Ska snart sätta mig på cykeln och cykla bort mot SATS där jag ska köra lite styrka med Malin. Får ta det lite lugnt, känner mig inte sjuk längre, men snuvig är man ju men tror det är vädret. Däremot har janne åkt på en förkylning denna veckan, är nog jag som smittat :S

Ha en bra dag allesammans!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0