Back in business

Äntligen är datorn hemma igen efter 2 låååånga veckor utan. Men. Hade ju känts mycket bättre om datagubben gjort det han fick betalt för!! Billigt var det inte och allt i datorn är borta, han har installerat ett uråldrigt windows program på engelska dessutom, plus att cd romen fortfarande inte funkar.... Vojne vojne...

Annars då, helgen som var, då kollade vi på let's dance i fredags, jag och min habib, i lördags var vi hemma hos Linda & Joel och hälsade på och i söndags tog vi det bara lugnt. Inte att förglömma att vi fick stopp i avloppet i badrummet både i lördags och i söndags. I söndags fick vi dessutom vänta i 2h innan jouren kom hit och fixade det. Luktade hemskt!
Habib skottar i Höör

Skolan flyter på. Hade den sista redovisningen idag, och på fredag går jag ut! Wohoooo! Ska bli så skönt. Kan knappt fatta det. Nä nu ska jag lägga mig och läsa lite i en bok jag lånat utav Lindis; Tusen strålande solar.

Sov gott!!


Kommentarer
Postat av: mm

Tjohoo, imorron är det byebye skolan! Hääärligt! :-) Bra du sätter bror i arbete oxå..;-)

2010-01-14 @ 09:00:36
URL: http://heidierving.blogg.se/
Postat av: Mulle

Jasså ni har fått en vaktis i kåken!

2010-01-19 @ 21:10:34
URL: http://heidierving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0