Första dagen på sjukan

gick bra, men var heeelt slut när jag kom hem vid 17. Lyckades bara sova i 3h i natt, så kanske inte så konstigt! Hade riktigt ont i huvudet, så fick avboka spinningen med sis som var kl 18. Istället gick jag och la mig och sov ända tills kl 21!!! Ops. Men är fortfarande trött, så blir nog en tidig kväll idag. Börjar inte förän kl 14 imorgon. Skönt. Funderar på att kanske ta en liten promenad imorgon innan jobbet, men beror på om jag orkar och om det är snöstorm ute som de lovat då eller ej. Hoppas inte.....
Fick föresten reda på en rolig grej igår, en av mina barndomskompisar ska ha bebis=D säger inte vem i nuläget. Men är så glad för deras skull!!<3
Nu ska jag joina sambon i soffan, sen blir det snart sängen igen! Hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0