Lite skönhets tips!=)

Tänkte dela med mig av några saker som jag tycker om för hår, hud och kropp=)


1. För håret tycker jag Redkens produkter är de bästa jag någonsin testat. De är rätt dyra men man får dem för halva priset på www.feelunique.com. Håret blir jätte mjukt och fint. Som budget alternativ använder jag just nu tres semme för färgat hår och det är faktiskt bra, men inget slår redken;)
2. Jag har fet hy, och har problem med vilka puder och foundations jag än använt med att jag blir glansig fort i T zonen hur jag än gör. Men har hittat en primer som är kanon bra! Smashbox photo finish. Köpte bara en liten 15ml i höstas från eleven.se men den håller länge. Sminkningen håller sig på plats betydligt längre än annars också.
3. För kroppen då; Berocca. Jag är mycket piggare sen jag började dricka en brustablett om dagen sen i höstas. Dessutom kickar den igång ämnesomsättningen också och man får bättre resultat av sin träning!

Kommentarer
Postat av: mm

Tack för tipset! Tycker oxå om Redkens produkter,förutom inpackningen..Men det är ju olika på vad man har för hår oxå..Ska testa Berocca, behöver piggas upp lite..Kram på dig!

2010-01-19 @ 20:31:45
URL: http://heidierving.blogg.se/
Postat av: Katja

Tack för tipset. Jag ska också prova Berocca. Såg reklamen på tv och det vekar vara det jag söker just nu. KRAM

2010-01-19 @ 21:54:32
URL: http://www.nogg.se/katjaa
Postat av: Katrine

Vad har hänt med mina vänner?

2010-01-20 @ 11:37:45
URL: http://katriine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0