Mysig kväll med Linda

Aerobicen idag på gymmet var väldigt skoj! Hängde med rätt bra och svettig blev man. När jag vart hemma om och gjort mig i ordning mötte jag upp Linda vid hemköp. Vi köpte med oss frukt till fruktsallad och keso + naturgodis. Var en mysig kväll, hade en del att prata om som vanligt!=) En ny date bokades in nästa helg. Fick en jätte fin present av henne, en påse med vin, choklad och ett gulligt armband från Gina Tricot. Har fått mycket fint nu sen jag gick ut, roligt roligt! Inte varje dag man får det;)
Nä kanske dags att krypa till kojs. Ska upp i morgon bitti och ringa en del samtal sen ta mig ner till stan och anmäla mig på arbetsförmedlingen.
Natti natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0