Söndag igen

Helgen har bara flygit iväg, gårdagen tillbringades tillsammans med Malin. Vi lagade till en god tomatsoppa med ris och cremefraische och köpte ett riktigt gott bröd till. Efterätten blev ananans, honungs pomelo, mörk choklad och vaniljmunk. Tittade på tv, pratade en massa så tiden bara flög iväg. Helt plötsligt var klockan närmre ett och Malin begav sig hem. Var en mysig kväll=) Fick föresten en fin bukett med lila tulpaner=)



Idag sov jag riktigt länge! Till 13!? Hör och häpna. Men det behövdes väl, fast snart har ju hela dagen gått! Ska träna aerobics kl 16.30 med sis. Sen träffa Linda ikväll.
På tal om att tiden går, snart fyller man ju år också! Inte klokt det heller. Vet att janne har planerat något, men vet inte vad. Man är ju lite nyfiken... det enda jag vet är att vi inte ska vara kvar i denna sledna stan och fira min 25 års dag och det känns skönt iallafall;) Är så trött på Halmstad. Gud låt oss få jobb i Jönköping så vi kan flytta snart!
Nä snart får jag fixa lite lunch,  blir sojabullar med mangosås och bulgur. Ska bli spännande att testa.


Have a nice day! Cheers!



Kommentarer
Postat av: Jessica [ myckelite om litemycke ]

vad mysigt :D

2010-01-17 @ 17:10:33
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0