Träning och storhandling

Det är vad denna dagen bestått av.... Tränade styrka+ kondition med Malin vid lunch tid. Vi var båda lite slöa idag, men vi tog oss igenom det iallafall. Efteråt stack jag hem, åt, duschade sen åkte vi iväg till flygstaden och Willys vid 16.30. Skaffade oss självscanning idag också, super bra ju! Att vi inte tagit oss för att göra det innan. Man har ju full kontroll över vad saker och ting kostar. Vi var inte hemma förän vid 19. Åååå vad jag längtar tills vi kan köpa en liten bil. Är ju inte världens roligaste att åka buss med hundra kassar, men bättre det än att cykla som vi mest gör....


Gjorde faktiskt en liten efterätt ikväll efter maten; en smoothie med vaniljyoghurt, hallon/blåbär och kardemumma....sååååå gott! =) Perfekt när man känner sig sötsugen mitt i veckan!

I morgon är det till att gå upp vid 05.00 tiden. Ska gå bredvid uppe på sjukhuset nu tis-fre. Å imorgon börjar jag 6.45. Lite nervös känner jag mig allt, men det ska nog gå bra!!
Nu ska jag kolla vidare på guldbagge galan på svt 1. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0