Gött mos

Hej svej!
Nu har vi fått låna en dator av jannes arbetskompis adde tills vi kan köpa en ny! Så himla snällt=)

Har jobbat mån-tis och nu är jag ledig igen. Börjar bli ett lyxschema nu! Skönt. Skönt att ha haft de tuffa veckorna först för då är det gjort. Var dock helt slut igår när jag kom hem, sprang 8km på berget när jag slutat i denna värmen haha. Gick bra men somnade efter janne dragit till jobbet vid 21 på kvällen och sov 12h!!! Behövde nog det.

Har inga större planer för mina lediga dagar mer än lite träning och förhoppningsvis lite solning. Ta det lugnt helt enkelt. Ska träffa Malin idag, får se vad vi hittar på. Men lite simmning vid brottet och en picknick hade inte suttit fel. Är över 30grader ute idag.

Ha en bra dag! KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0