Jobb jobb

Slutade 15 idag, då stack jag och min kollega Natalie ut på berget och sprang en liten tur! Tog 4km idag bara, jobbat hela dagen utan rast då det varit fullt ös så vi tyckte det räckte=) Duktiga som tog oss ut i vilket fall.

Nu ikväll har jag och min habib ätit lite gott och kollat på tv. Men finns inte så mkt som vanligt på helger. Skulle hyrt film men de vi ville se var uthyrda både här och i stan:S (Snabba cash och nyaste Wallander). Så blir nog sängen snart skulle jag tro, är rätt trött. Ska lägga mig och läsa lite i min pocket bok "En shopaholics bekännelser". Har hälften kvar. Är lite senare än alla andra, men när jag tänkte beställa den för länge sen var den slut på adlibris å sen glömdes det bort. Men nu så;) Beställde även Mari Ljungsteds bok "den farliga leken" samtidigt då förra månaden. Ska bli spännande att ta sig an den med. Nä nu ska jag se hur det går för min karl där ute, han fick punka innan idag så håller på att fixa den nu!




Trevlig helg! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0