Lite ledighet!

Åkte ner till Höör idag, så sitter hos pappa nu. Är ledig i tre dagar, såååå gott. Dock jobbar min janne. Jag har jobbat alldeles för mkt på senaste känns det som. Men jag trivs, roligt att jobba med de andra sommarvikarierna.

Sååå... vad har hänt på senaste då! Förutom jobb och trevligt besök från carro så hade vi ju inbrott efter afterbeach premiären. När vi varit i stan på natten och kom hem hade några brytit upp vårt sidofönster i vardagsrummet och snott med sig vår dator, min jobb väska med glasögonen, id till sjukhuset, strandväska, allt mitt smink (!) jannes nyköpa klocka, min plånbok, Mollys arbetslaptop, hennes kamera, ett par acne pumps och Marcus mobil.....Inte så trevligt läge! Blev ledsen och chockad! Otäckt att någon varit och rotat i våra saker.... Skickade in alla intyg och papper till folksam förra veckan så nu väntar vi på svar därifrån vad vi får för ersättning. Kan ta upp till 4 veckor nu i semstertider så dem....:(

Nu ska jag och pappa snart gå till kyrkogården och vattna lite. Sen ikväll ska jag över till Lina och se hur hon har det.

Ha en riktigt trevlig helg! KRAM


Kommentarer
Postat av: Katja

Hej ! Trevligt att ha dig tillbaka igen. Tråkigt med inbrottet. Tar lång tid innan man kommer på banan igen. Men de har verkligen rotat runt och haft god tid på sig när man tar ett par pumps. Tjatigt! Ha det bra Kram Katja

2010-07-16 @ 18:28:48
URL: http://www.nogg.se/katjaa
Postat av: Nina

hej vannen! synd att jag missar dig nar du e nere i skane o halsar pa. hoppas ni far tillbaka rejalt pa forsakringen. manga kramar fran Nina

2010-07-17 @ 20:34:58
Postat av: heidi

Ja, sjukt med inbrottet! Att nån varit o rotat är väl det värsta antar jag..Hoppas det ordnar sig! Fina bilder du lagt ut! :-) Kram på dig!!

2010-07-20 @ 18:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0