Riktiga bitterf*ttor!

Haha som jag har skrattat idag=) kul man har på jobbet ibland. Har haft det ovanligt lugnt ikväll, så har hunnit sitta och prata lite ihop vi som jobbade. Kom in och pratade om en bok som heter bitterfittan som en sköterska hade med sig bland många andra böcker som hon ville ge bort....

Innan jobbet idag cyklade jag inom stan och Cubus och köpte en "skinn" jacka som jag såg där i veckan och blev så förtjust i. Så nu är den min!=)



Dagens lunch idag var riktigt god, gjorde en tonfisk röra med creme fraishe, rödlök, kapris och majonäs. Värmde pitabröd i ungen och sen hade jag sallad till.


På jobbet blev det pizza (igen). Andra pizzan för mig på bara några dagar, inte likt mig!!! Men ibland får det vara så. Alla skulle beställa och min matlåda lockade inte ikväll. Får ta den imorgon iställlet. Ska försöka springa på berget efter jag slutat med om jag orkar.


Blommorna jag fick av janne i veckan har slått ut så fint nu=)

Nä nu väntar sängen, ska upp tidigt imorgon igen. Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0