Äntligen ledig!

Nu är jag ledig i två dagar. Känns skönt! Har varit en del på jobbet nu... inte kul att jobba ensam då. Men men som sagt lite ledigt sitter inte fel!
Nu ikväll har vi kollat på film, var ute på en promenad när jag kom hem från jobbet sen cyklade vi och hyrde tre nya filmer. Vädret är ju inte direkt sommar ute.... Kollade på "STORM" nu. Den var helt ok, lite läskig! Tänk om sånt skulle hända in real life. :S
I morgon ska jag till kiropraktikern jag skrivit om innan. Lite nervöst....speciellt det där med att "knäcka rätt nacken" aaaaaah. Men hoppas han kan hjälpa mig=) Förhoppningsvis räcker en gång.
Nope nu ska jag äta upp mina flingor, (axa granola som faktiskt är rätt goda och nyttigare än många andra flingor) borsta gaddarna sen hoppa i säng. Trött som en gnu!
Sov så gott! Cheers!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0