Besök hos ett medium

I torsdags körde jag och Malin ner till Eslöv för ett besök hos ett medium som jag varit hos innan. Tog oss en liten omväg inom stan för hittade inte rätt, men med mormors hjälp via telefon kom vi ut mitt i skobuschen och fann vår spådam=) Var mycket intressant som vanligt! Meningen var ju att Malin skulle få ut något av det och det fick hon. Fattar inte hur det kan finnas sådana fantastiska människor som sysslar med sånt här men det finns det och det är jag otroligt tacksam över!
Vi tog oss en sen lunch efteråt på ett ställe i Eslöv sen gick vi inom mormor och morfar och hälsade på. Men blev en kort visit, jag skulle hem och tvätta och packa inför fredagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0