Diverse!

Då har jag jobbat sista passet på gruppbostaden på ett tag. Imorgon kväll har jag första dagen på mitt sommarvik på sjukhuset. Blir säkert bra, men guuud vad jag hade behövt semester nu!!!
Idag när jag kom hem stack janne och jag ut och spelade tennis. Men gav upp efter 20min, gick inge vidare och vi var hela slöa båda två så gick hem och sov istället haha. Men var värt ett försök! På det igen en annan gång. Janne jobbar sista natten idag av 4, sen är han ledig en vecka den lyxen. På tisdag drar han och Jesper till Tyskland! Då ska det inhandlas lite goa drycker inför helgens festligheter;)
Testade föresten Marabou premiums mörka choklad med citron idag. Var sådär... inget som kommer köpas igen! Ska försöka gå i Heidis fotspår med btw och äta gott endast en dag i veckan... blir en utmaning! Föresten jag och en boende var i stan och hyrde två filmer igår; Twilight new moon och har du hört ryktet om Morgans? De var sevärda båda två tyckte jag. Åt popcorn till;) Lite mysigt sådär.
Tjingeling!




Kommentarer
Postat av: heidi

hehe,det där med en gång i veckan har väl funkat sådär nu i det sista,men jag kämpar på! Anmäler oss t tjejmilen imorron! vi blir 4 o får en picknick korg! Kram!

2010-06-29 @ 17:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0