Löning och sol!

Blev dock inget östra stranden för oss idag då janne jobbar i natt så vi valde att sätta oss på våra rullande cyklar och ta oss in till stan för att shoppa loss lite hehe. Vi började med en lunch på stan, blev pizza(!) för oss båda. Fanns inte så mycket annat om man ville sitta ute. (jag vet Heidi, men vad ska man göra, din bror lever för denna maträtt). Sen kollade vi runt lite och shoppade båda två. Jag köpte Clean parfymen som jag velat ha ett tag, två ordentliga bh:ar från Triumph (hör å häpna, här har man gått runt med för liten strl innan....Pinsamt! Tur det finns proffs för sånt) blev även en tunika på Gina Tricot, foundation och mascara från the bodyshop och örhängen från åhléns.



Ansiktskrämen köpte jag till janne.
Jannes shoppinglista består av; ett par nya sandaler, en ny armbandsklocka båda på rea. Och ja, en fin keps blev det också och kaffe med hasselnötssmak från Indiska. Han slog på stort minsann;) Köpte även frukt och grönt på torget innan vi begav oss hem.
Var ute och sprang en tur nu ikväll upp om Vallås. 5-6km. Vet dock inte exakt hur långt det är(minst 5km iallafall) men janne sa innan idag att han ju har en pulsklocka som ska mäta hur långt man springer med så ska kolla på den i dagarna om vi kan installera den då den aldrig är använd. Kan ju vara bra=)
Nu är det dags för duschen sen ska jag lägga mig och läsa lite. Imorgon är det jobb från kl 13 sen ska jag till Malin när jag slutat. Vi ska äta middag ihop och dricka lite gott vin. Får se om det blir stan sen också. Trist att jobba midsommar helgen men ja, är ju goa pengar om inte annat!
Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0