Middag på hummelgatan

Igår var vi hemma hos Jesper, Sara, Esmeralda och lilla Blanka. Bjöds på super god mat á la Jesper till vår förvåning(!), gott vin, god dessert och trevligt sällskap. Cyklade hem vid 00.30 så blev en lång afton=)

Idag skulle jag vara inne i stan vid 11 för linsundersökning. Behöver nya linser så måste man göra undersökning en gång om året. Gick på stan lite efteråt. Regnade så blev inte så länge men kom därifrån med tre nya lermasker (en gångs) och ett halsband jag tittat på länge på Åhléns. Men nu får jag spara pengarna till sthlm nästa vecka;) Hoppas jag kommer iväg bara, skulle tydligen bli strejk på flygplatsen på onsdag.... Och mitt plan går ju på fredag! F*n ta dom om jag inte kommer iväg!!!
, regn och rusk ute och man är ledig. Ska städa upp lite här hemma nu, sen ska vi iväg till maxi och handla lite tacos bl.a till ikväll. Jag jobbar hela helgen så detta blir vår lilla helg idag=)
Ha en bra dag! Hoppas solen lyser lite på er andra! KRAM!

Kommentarer
Postat av: heidi

Ajdå,man lever ju i en liten bubbla under mammaledigheten,så nån strejk har jag inte hört talas om?? Men den kan ju aldrig hålla på längre än en dag tycker man..Förhoppningsvis kan jag hämta dig,micke ska kolla på bil idag! :-)

2010-06-11 @ 08:36:51
URL: http://heidierving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0