Strålande sol

klar blå himmel och 27 grader varmt. Givetvis ska man jobba då! Från kl 14 idag till kl 15 imorgon.... Sen jobbar jag hela midsommar helgen och efter det går jag på vik:et på sjukhuset. Men snäll gud, låt mig iallafall få några fina dagar i sommar jag också.... Älskar sol och värme.
Var hos kiropratikern idag vid 12. Återkoll. Fanns lite till att finjustera sa han och det gick rätt fort. Hoppas på att det räcker nu då. Skulle höra av mig efter helgen om jag fortfarande får huvudvärk eller ont i svanken. Han rekomenderade mig att börja på massage också pga min nacke. Vet att det erbjuds massage för halva priset i njuta häftet som vi ska köpa när lönen kommer så ska slå till på det då. (hade jag tänkt göra ändå.)
Nä nu ska jag avnjuta en kopp grönt te innan jag ska cykla till jobbet! Unnade mig sushi till lunch också och det var inte fel.=)
Ha en bra dag alla! KRAM

Kommentarer
Postat av: heidi

Ha en bra dag du med! :-)

2010-06-23 @ 08:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0