Tennis it is!

Svängde inom stan igår efter jobbet och köpte varsit tennisracket som jag sett på Clas Ohlsson för 89kr st bara. Så när jag kom hem stack vi ut till tennisbanan här utanför och spelade i 1h. Var riktigt roligt faktiskt=) Kul med lite annat. Senare på kvällen kollade vi på två filmer som janne hyrt; Wallander indrivaren och Farsan. Wallander var bra som vanligt, men farsan var inte som vi förväntat oss!
Idag är jag ledig! Så vi ska in till stan om ett tag, äta lunch och shoppa lite faktiskt! Sen är det jobb för oss båda hela hela helgen.... men imorgon slutar jag vid 19 så ska hem till Malin då, vi ska äta middag ihop, dricka lite vin sen kanske ta en drink på stan. Börjar sent på lördag så något får man ju göra när det är midsommar;)
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0