The days of my life

Då har jag jobbat mina två första pass på sjukhuset. Har gått bra, men inte klokt så mycket man har att göra. Hinner knappt äta liksom. Men men. Tur man har bra arbetskompisar så man kan hjälpas åt!
Idag är jag ledig, vilket jag egentligen inte skulle varit men fick byta bort en dag annars hade et blivit 8-9dagar på raken eftersom jag hade helgen på gruppbostaden med. Å det hade blivit lite too much. Jobbar imorgon och på fredag sen är jag ledig helgen då Molly och Marcus kommer=) Ska bli så kul. Allt detta kom Mr Jan hem med igår;

På dagens agenda står städning, handling och en joggingtur! Hoppas kunna få ordning på jannes pulsklocka så jag kan kan mäta hur långt jag springer med. Tänkte försöka mig på 8km idag men lite svårt om jag inte vet exakt.
Nä nu ska vi äta lite frukost här, blev väckta för ett tag sen av två män som kom och fixade nya lås på våra fönster. (pga alla inbrott som begåtts i området på marklägenheterna. Safe?)
Ha en bra dag! Kramelikram




Kommentarer
Postat av: Katja

Hej ! Såg att Mr Jan hade kommit hem med en vin box Chill out Rose´vin. Något nytt som jag inte har provat. Annars köper jag Chill out vitt vin. Tycker den är lätt drucken. Allt skit som händer i Halmstad nu är bara för mycket! Varje dag något. Kan ju tro det är på film. Blir så överbekyddande har ju en tonåring... Men vad hjälper det ? ha det bra kram Katja

2010-06-30 @ 12:05:18
URL: http://www.nogg.se/katjaa
Postat av: Katja

Hej igen! Ha ! Såg att du hade päron vodka i hyllan... Till piggelin drinken. Jisses vad Mr fick med sig hem... Tungt lass med dyra droppar hahah Ha det bra kram

2010-06-30 @ 12:08:10
URL: http://www.nogg.se/katjaa
Postat av: heidi

Hmm,törstiga därborta på Västkusten? ;-) Chill out är jättegott ju!

2010-07-02 @ 08:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0