Då var det jobb

hela helgen lång. 13-21 idag sen börjar jag 12 i morgon och slutar vid 18 på söndag. Ledig måndag sen jobbar jag kväll + natt 9-10 mars, alltså över min födelsedag=) men det får gå! Ska baka tårta och bjuda på då. Sen när jag slutar vid 10 på dagen på onsdag ska habib möta upp mig och så ska vi gå och fika på regnbågens café. <3


Janne berättade för ett tag sen att han planerat en överraskningsfest åt mig sen i höstas. Men det blir inte av nu när det var lite svårt att få ihop ett datum då alla kunde närmre sommaren och sen var det visst några som försökt vända det hela till sin fördel och inte hade något intresse av att följa med dit det skulle vara. Visst, kan man inte ta sig råd så är det så, men att försöka ändra på någons planer så är lite fräckt när alla andra kunde! Så mycket tid och energi janne lagt ner på detta så tycker jag lite synd om honom. Men som jag sa så har jag haft en liten fest för några vänner redan och sen blir det ju släktkalas 20 mars. Vi får slå på stort när jag fyller 30 istället;) Man kan inte alltid fira med alla tyvärr, när ens vänner bor runt om i landet=)


Nä nu ska jag förbereda för min lunch som kommer bestå av något så avancerat som korv med bröd! Sen ska jag cykla iväg till jobbet, ska iväg och träna styrka + kondition med en boende i eftermiddag. Gratis träning! Igår tränade jag bodycombat med Lina, inte klokt vad en timme där går fort. Kul är det och svettig blir man! Var även på stan en sväng igår och gjorde lite ärenden inför Oslo bl.a. Mer säger jag ej=) Vi åker den 11-14 mars. Ser framemot att komma iväg lite.


Ha en bra fredag och trevlig helg! KRAM



Gårdagens middag




Kommentarer
Postat av: ägget

Låter härligt att träna,ska ev starta på Sats med en tjejkompis,men annars så promenerar jag mycket,leker med Thilde osv,så kommer sommaren och jag kan cykla!!Synd det inte blev nåt av överasknings festen,men så är det några ggr att det inte passar för alla när folk bor runtomkring i skandinavien:)Trevlig helg till er!!!

2010-03-05 @ 17:16:50
Postat av: Emma

jag tränar också på SATS är bra=) nä är ju så, inget jag hänger läpp över! Har mycket annat att se framemot detta år!=D men kul att janne försökte. Inte så lätt. Ha en underbar helg så ses vi i nästa vecka. kramis

2010-03-05 @ 23:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0