Fredag och löning!

Min första riktiga lön på ett bra tag=D me like. Synd man jobbar hela helgen bara och när det är fint väder och allt men så är det! Vi ska snart iväg till Ica Maxi och handla lite mat, sen ska jag iväg och jobba kl 15. Får ta storhandlingen nästa vecka. Annars är allt lugnt i denna stugan. Rensade bort lite folk från facebook igår. Folk som beter/betett sig illa är inga jag vill ha kontakt med så det var på tiden de rykte! Är så många som addar en också men som aldrig skriver... lite trist. Kanske ska ta bort några till i dagarna:P

Såg föresten reklam för Petra Medes show på måndag. Maria Montazamy ska vara med då, och det måste jag ju se! Hon är min favorit=) Trevlig fredag!! <3

Kommentarer
Postat av: Glenn

TA INTE BORT MIG!! =)

2010-03-26 @ 17:35:05
Postat av: Emma

Haha nädå klart jag inte tar bort dig;) var inte orolig Glennis.

2010-03-26 @ 19:38:21
Postat av: ägget

Har haft några sånna facebook städningar,härligt!varför ska man ha alla som "vänner",som aldri skriver osv..många som addar en vill ju bara ha mest möjligt med "vänner",patetiskt..

2010-03-28 @ 18:39:27
Postat av: Emma

ägget; jag håller med! patetiskt!

2010-03-29 @ 07:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0