Idag är det 25 år sedan jag föddes!

Hurra hurra hurra för mig själv=) börjar bli gammal!

Väcktes i morse av min habib som gav mig sin present; en heldag ute på Tylösandspa med lunch, relax avdelning, te, frukt hela dagen och sen ska jag få välja till valfri behandling. Blev jätte glad!! Så snäll min prins<3 Ser mycket framemot det.
Stack ut och sprang uppe vid galgberget med Malin innan jobbet, gick inte att springa på spåret pg.a all is så vi tog en tur runtomkring på ca 25min. Skönt. Satte oss och pratade lite och solade fejjan lite efteråt. Tack för en mysig förmiddag vännen! Stack sen direkt till jobbet, duschade, åt lunch och började sedan baka tårtan lagom tills klockan slog 13 och min arbetstid började;) Blev daimtårta som var mycket uppskattad!
När jag kom hem visade janne mig en hel bunt med fina och gulliga kort med allt från dikter till biobiljetter och lotter. (det sistnämnda fick jag av pappa + pengar). Korten var ifrån kära carro, madde, Ninis, Lina&johan och mormor&morfar.


Det har ringt en del samtal också sen jag kom hem, så har haft fullt upp. Tufft att fylla år! Är väl den dagen på året då man kan känna sig iallafall lite populär;)



Tack alla för alla gratulationer! Massa kramar från mig




Kommentarer
Postat av: Molly

grattis i efterskott! :) du får ha en bra helg. kram

2010-03-19 @ 19:00:21
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0