Melodifestivalen

Sitter på jobbet nu faktiskt, fått tillgång till inlogg på nätet;) Är bara en boende hemma som håller sig på sitt rum så jag ser ingen anledning till varför jag inte kan sitta här ett litet tag!=) Kollar på melodifestivalen också, gillar fortfarande de där orsas spelmän från norr, riktigt svenskt. Gillade även Timotej som var med i en omgång och gick direkt till final. Lite drygt dock med alla dessa delfinaler men men. Idag när jag kom till jobbet fanns det önskemål att ta bilen till MAXI och titta lite, så det gjorde vi. Var lite nervös först att köra med det ansvaret man har med passagerare utan att vara särskilt haj på bilen och sen det att jag knappt kör något heller nuförtiden, men gick galant idag. Mycket bättre än igår. Tror jag börjar gilla den bilen! Vill ha biiiiiiiiiil.


Ja annars då, slutar imorgon eftermiddag, sen kommer pappa inom en snabbis och hälsar på innan han åter ska till Höör. Någon som har något tips på vad man kan köpa till honom när han fyller år? Jag och janne satt och spånade på det igår och även en present till hans pappa som blev 65 i december! Inte lätt att köpa till dessa "gubbar". Pappa blir visserligen "bara" 53 så han fyller inte jämt men vi brukar alltid ge nått. Men han är så kräsen....trist att alltid ge lotter och godis men blir säkert det igen.... Sen fyller mormor&morfar 75år i år. Jag&janne har nog redan hittat vår present till dem, de skulle ha någon tillställning senare ivår tyckte jag mormor sa vid jul. Så då ska dom få den. Mycket födelsedagar nu i vår! Å imorgon fyller lilla Thilde 2 år=) Jag har ju blivit lite sådär "halv moster" eller vad man ska säga på köpet när jag träffade janne. KUL. Är då "moster" till 4 söta små barn; Noah,Thilde, Anna och Oscar=D Big family. Fick ett sött kort på Thilde idag i mobilen av Hanna, mästerkock redan den lilla! Snart ses vi=)


Trevlig kväll gott folk! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0