Myskväll på stan

Igår när jag slutat jobbet, var det bara att cykla hem om, byta kläder och fixa till sig lite, sen tog vi cyklarna mot Verona. Åt varsin super god pizza och drack vin och öl till. Vi var sååå mätta efteråt! Orkade ingen efterätt som jag tänkt.=) Efter ett par timmar gick vi in till stan för att hämta ut våra bio biljetter till shutter island, sen gick vi inom hemmakväll och köpte godis, chips och dricka. Vi fick plats längst bak uppe på balkongen i salongen. Var mysigt att gå på bio, länge sedan sist. Men filmen var inte så bra som vi förväntat oss. Lite skum...

Nu ska jag snart ut och gå en sväng, sen börjar jag jobba vid 15. När jag slutat imorgon kl 10 ska jag möta upp janne utanför sannarpsbadet så ska vi simma 1km. Skönt. Ha en bra dag! *

Kommentarer
Postat av: terese

Vad fin du är i håret!!

Hoppas allt är bra =)

KRAM <3

2010-03-28 @ 12:42:14
Postat av: Emma

Tack Terese! Det är bra, hoppas allt är bra med dig med=) massa kramar<3

2010-03-28 @ 13:26:00
Postat av: ägget

ja jättefint hår:) har oxå sett shutter island,den var sådär tyckte jag,lite konstigt slut..

2010-03-28 @ 18:37:09
Postat av: Emma

Tack Hanna=) ja håller med... slutet var inte bra. Allt bra med dig och din lilla familj?=)

2010-03-28 @ 19:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0