På snabbvisit i Höör

I lördags fm åkte jag tåget ner till Höör och pappa. Regnade och var trist väder när jag kom ner! Hade tänkt ta en promenad under dagen men struntade i det pga detta tråkväder! Gjorde pappa sällskap hela dagen istället. Han bakade tårta och förberedde inför kalaset på söndagen. Han ville inte ha någon hjälp så jag satt snällt och tittade på. =) Blev en rätt tidig kväll för att vara jag!

I går då så började jag dagen med en promenad med min kära barndomsvän Terese med hund. Haha vilken dragare hon är den vovven. Men söt=) Påminnde lite om hur poppe var i sin ungdom! Var ute och gick i ca 1h, hade mycket att prata om. Bestämde att vi ska försöka ses senare i vår/sommar och umgås lite med våra karlar. Ser framemot det, så hoppas det blir av! Vid 14 igår kom då en liten del av släkten, dvs mormor&morfar och farmor. Trevligt att träffa de och äta lite gott. Fick fina presenter också.

Nu ska jag bänka mig framför tv:n och titta på våra bästa år och äta frukost! Sen ska jag se om jag kan ta mig ut på en joggingtur i krokarna här. Sen jobb kl 15 till kl 10 imorgon fm. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Jessica [ myckelite om litemycke ]

hej!

låter kanon för dig!

jag mår sådär, min morfar dog inatt så känns hemskt och chockande. men nu är han väl i himeln hos min mormor som dog för ett år sedan. men usch fattar inte att de inte finns längre.



annars mår vi bra både jag o maya.



kramis

2010-03-22 @ 11:06:21
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: Jessica [ myckelite om litemycke ]

tack vännen!!

man repar sig nog snart. han är nog med mormor nu på nått fluffigt moln och har det bra <3

2010-03-22 @ 13:32:39
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0