Repris av melodifestivalen

har jag underhållt mig med nu ikväll. Missade ju finalen då vi var i Norge. Alltid kul att ha sett. Annas låt var bra, gillade även Timotej, Jessica Andersson, Ola och Darin. Men alla kan ju inte vinna=) Jag och janne sa förra året när Norge vann att vi ska dit och kolla på den stora finalen, men efter att fått reda på att biljetterna ligger på 2500kr/st så gav vi upp den ideén ganska fort! Rena rånet ju!

Blev ingen promenad ikväll, kände att det är bäst att ta det helt lugnt så jag inte blir värre. Städade lite istället, bytte sängkläder och dammsugade. Janne jobbar i natt, men sen ska han ta å tvätta imorgon kväll när jag är på jobb. Vi har riktigt mycket tvätt som alltid. Begriper inte hur vi lyckas... skönt att han tar hand om det som vanligt så jag slipper;)
Middagen idag bestod av en sojafärsgratäng med "ostmos" ovanpå! Fick inspiration av ett Rachel Ray program för ett tag sen. Det var gott=) Säg till om ni vill ha recept! (ska givetvis vara med köttfärs i originalet).
Nä nu är det sängen som väntar! Sleep tight!


Glömde lägga upp denna bilden i tidigare inlägg. Fick ett påskägg med dessa godsaker av Jonna & Michael för att jag tagit examen. Så gulligt! Det är en ansiktsmask, hårglans, värme skydd, handtvål, handskrubb och handkräm=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Till alla som läser den här bloggen så kan jag avslöja att den där gratängen var supergod:=)

/Janne

2010-03-17 @ 18:05:42
Postat av: heidi

Jag vill ha receptet oxå! Har börjat träna nu inför vårruset som jag ser som en uppvärmning inför vad som komma skall! :-D

2010-03-19 @ 07:07:35
URL: http://heidierving.blogg.se/
Postat av: Emma

klart du ska få receptet, ni lär gilla den som gillar stark mat!! jag gjorde den lite mildare;) jag har bara sprungit en gång änsålänge, spåret jag brukar springa på är fortfarande isigt:( men funderar på att ta mig en tur på måndag häromkring istället. Vårruset är ju snart! =) 4 maj här. När hos dig?

2010-03-19 @ 18:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0