Snart ny vecka igen

Pappa kom inom på en snabb-visit i kväll. Han är rolig han, han sa att han trillat någon dag efter nyår med cykel och haft ont i ryggen sen dess! Att han aldrig berättar sånt direkt! Han hade åkt rakt in i grannens buske och vurpat! (haha vi skrattade gott alla tre, men inte kul egentligen men synen måste varit rolig! Han sa att han kollat sig omkring ifall någon sett det och sen cyklat vidare) Samma sak var det när han drabbats av dubbelsidig lunginflammation och slått huvudet i kökskåpet och svimmat för ett par år sedan. Han sa inget, men när man kom hem skymtades ett rejält blåmärke över ena ögat.... karlar! Tog ett tag också tills han uppsökte läkare för lunginflammationen. Att de aldrig ska erkänna när de gör sig illa eller mår dåligt. Han hade massor att prata om men efter en timme var han tvungen att köra hemåt, och jag skulle ut på en kvälls promenad med min lilla Lindis. Var en välbehövlig promenad, behövde en dos av Linda idag kände jag;) Blir övernattning hos henne ons-tors. Ska bli mysigt.
I morgon är jag ledig, ska på fika hos Kerstin, min arbetskompis. Hon ville låna min stjärnteckens bok så bjuder hon på fika. Ska bli trevligt, hon skrattar alltid åt allt och inget. =)
Nu ska jag kolla klart på Wallander som går på tv. Läskigt:S
Nattinatt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0