Söndag den 7 mars

Vill passa på att gratulera lilla Thilde som blir 2 år idag! Inte klokt vad tiden går fort!



Jag längtar sååå till riktig vår och sommar! Har mycket att se framemot iår=) Härligt. Jag och janne skickade iväg en beställning till H&M i går. Eller ja, jag gjorde det för ett tag sen men kläderna kommer inte förän v 12 så janne kunde placera sitt i samma beställning. Sån lycka att i slutet av mars kunna unna sig lite igen! Inte fel!

Annars då... ja sitter på jobbet och här finns inte mycket att göra. Kollat på resor till i höst, USA hade ju inte varit fel men lite dyrt. Om vi kommer iväg blir det nog på någon billigare solsemester. Malta har vi båda varit inne på men verkar inte gå så många resor dit i höst.... We´ll see.

Nä nu ska jag nog gå och rengöra fiskarnas lilla hem (glaskulan). Stackarna simmar runt i helt grummligt vatten. Ingen som rengjort sen jag gjorde det för 2 veckor sedan. Man får hitta på lite jobb själv när det är lugnt=)

Tjingeling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0